Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av Skogsfrun - 26 oktober 2008 14:06

Den glömde jag alldeles bort. Ställde inte om klockorna igår kväll innan jag la mig. Gick här i flera timmar innan ajg kom på det :) Men nu så är det ändrat. Igår fick jag i alla fall en hel del gjort. Snabeldraken vart mätt. Golven avtorkade och badrummet skurat. Så det luktar så gott o rent nu. Ska i veckan ta och börja med julstädningen.. Så man inte sitter sista dagen med det. Vi står ju snart inför första advent ändå - hur man än vrider och vänder på det. Tänk att det snart är ett år sen jag tog mitt pick och pack å drog iväg. Tiden den bara rinner bort. Nu så är det höstlov för dom flesta skolbarn. Så jag kommer nog att ha några här på besök i veckan kan jag tro. Det ska bli mysigt.. Dom kanske till och med sover över.. Det är ju roligare när man har lite sällskap också.


Nej nu ska jag fortsätta med mitt.

Ha en underbar Söndag.

Tack för titten

Kramen Skogsfrun

Presentation

Omröstning

Tror du 2009 blir ett bättre år för dig?
 "Ja"
 "Nej"
 "Vet inte"

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards