Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Skogsfrun - 17 oktober 2008 09:40

Förr när man jobbade så såg man fram emot dom helger som man var ledig - Idag ser alla dagar likadana ut - helg som vardag. Börjar blir lite trist. Ja inte vart snabeldraken matad igår inte - nopp - hade väl inte tid då. Boken är bra o man läser för glatta livet. Har snart läst halva - Så klarar jag det så ska jag skicka boken till min vän.. Du vet vem du är.. Utmana dig till ett rökfritt liv. Beställde även boken om att gå ner i vikt utan att sluta äta. Kan vara nått för mig det. Som slarvar så med maten.. Ska in till stan idag - min dotter ska till mödravården - o bussarna går ju som dom vill. Inte så det stämmer med tider eller så.. Det är en vacker dag idag med. Solen skiner. Det brukar nu regna på nätterna.. Tänk om det kunde varit så i sommras.. Men icke sa Nicke.

Nej nu ska jag ut läsa lite mer o röka.. :) Kan ju tala om att ju mer jag läser ju mer illa smakar ciggen.. Alltid nått..


Ha en underbar dag..

Tack för titten..


Kramed Skogsfrun

Presentation

Omröstning

Tror du 2009 blir ett bättre år för dig?
 "Ja"
 "Nej"
 "Vet inte"

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards