Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Skogsfrun - 16 oktober 2008 13:12

Så idag kom äntligen BOKEN! ÄNTLIGEN icke-rökare för kvinnor. Nu så hoppas jag att med hjälp av den kunna sluta röka. Han Allen Carr har haft stor framgång med denna bok. Hans första var ÄNTLIGEN icke-rökare. Många har genom att läsa hans böcker klarat av att sluta röka för gott. Han har även skrivit en hel del andra böcker med. Med samma stora framgång. Så efter detta så ska jag skaffa mig boken som förhoppningsvis ska hjälpa mig att börja gå ner i vikt oxå. Easyweigh to Lose Weight. Om detta går vägen.

Idag blir en dag med mycket läsa sen ska nog snabeldraken få lite mat idag. Hundarna är snart nakenhundar :) Diska måste jag oxå göra. Förstår inte vem som smutsar ner så mycket i köket?? Måste vara INGA - antagligen som hämnd för att hon fick sparken.. Ska även leka lite mer i PSP. Snart är det ju dags för lite julpynt - och så även blir det här på min blogg. Har även börjat brodera - en jullöpare. Får se om den blir klart till Jul i år. Eller samlas på hög som andra saker gör. Har ju börjat virka på ett överkast.. Som sagt BÖRJAT!!! Den virkas i längder - den ena med rosor - den andra med rutor - sen en fin kant. Har börjat på alla TRE!!!


Nej nu får ni ha en underbar dag.


Kramen Skogsfrun

Presentation

Omröstning

Tror du 2009 blir ett bättre år för dig?
 "Ja"
 "Nej"
 "Vet inte"

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards