Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Skogsfrun - 14 oktober 2008 15:09

Det finns något i en kram.
Den värmer om hjärtat, den välkomnar oss hem.
Den gör det lättare att skiljas åt.

En kram är ett sätt att dela glädje och sorg
eller ett sätt för en vän att visa att dom gillar
dig för att du är du.

Kramar är till för alla som vi bryr oss om.
Från mormor till din granne eller din nallebjörn.
En kram är något fantastiskt.

Den är det perfekta sättet att visa något.
Att visa kärlek som är svår att uttrycka i ord.
Det är underligt vad en kram kan göra för
välbefinnandet.
Den fungerar överallt och på alla språk.
Kramar behöver ingen utrustning, reservdelar eller batterier...

Öppna bara dina armar och ditt hjärta.

*Enkelt eller hur?*

Av Skogsfrun - 14 oktober 2008 09:35

Tänk vad tiden går. Snart så ska klockorna ställas tillbaka så då blir det ännu mörkare ute. Å så ska alla utemöbler in. Ska se om jag orkar göra en del av det redan idag. Jag planterade iaf 20 syrener o två andra buskar igår. Det känns :) snabeldraken får vara hungrig ett tag till - Inga har ju fått sparken så det blir ju jag som får mata honom iaf. Har nu mitt ena barnbarn här. Hon tittar på Disney Chanel. Sen ska vi gå ut i det vackra vädret. Hundarna vill ju med gå ut. Har suttit nu på morgonen med att fixa till sidan med egna bakgrunder o bilder. Men min bild vill ju inte vara animerad - fast den är det.. Fattar inte varför den inte vill det - blir väldigt irriterad på det. Spindeln ska faktiskt krypa ner på sin tråd. Jaja jag får se om jag kan lösa det hela. Har ju gått tidigare att ha animerade bilder. Tänke se om jag kan hitta någonstans att ladda upp lite bakgrunder som ni andra som vill kan använda er av.


Nej dags att åter gå till mitt nu.

Ha en underbar dag.


Kramen Skogsfrun

Presentation

Omröstning

Tror du 2009 blir ett bättre år för dig?
 "Ja"
 "Nej"
 "Vet inte"

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards