Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Skogsfrun - 7 oktober 2008 12:08

Solen skiner o fåglarna kvittrar. Livet leker. Idag ska det bli lite städning av. Så det är fint sen när vi kommer hem hit igen. Ska även gräva ner mina buskar - annars lär dom nog inte överleva. Har ju tio syrener, en jasmin och en snöbollsbuske med gula bollar :) Ska försöka ta tag i fönster putsningen med. Så alla fönster är klara så man inte behöver tänka på det. Testade min skrivare igår o den funkade kanon bra. Stänger nu mera av den efter att jag använt den så kanske färgerna kan hålla bättre denna gång. I morgon ska jag till min Psykolog - det blir lite jobbigt men bra i långa loppet. Kan ju inte bara ge min goa vän allt.. Hon har fått mycket genom åren. Hon är bara så underbar - hon känner mig nog bättre än jag känner mig själv. Tack för att du finns - du vet vem jag menar. Utan dig hade jag inte kommit så här långt som jag gjort. Du har alltid ställt upp och lyssnat - kommit med goda råd - varit mitt bollplank. Du är GULD VÄRD!!

Nä nu ska jag sätta fart så denna dag oxå går.

HA en underbar dag.


Kramen Skogsfrun

Presentation

Omröstning

Tror du 2009 blir ett bättre år för dig?
 "Ja"
 "Nej"
 "Vet inte"

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards