Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Skogsfrun - 15 oktober 2008 16:59

Nu har jag iaf försökt få till en egen "headtag" så nu sätta in den så får jag om jag är nöjd - annars får jag nog leka lite till..

Tack för titten.


Kramen Skogsfrun

Av Skogsfrun - 15 oktober 2008 11:14

Jaha så var det snart åter helg igen. Tiden den bara rinner iväg som i ett timglas. I går blev det inte så mycket gjort. Jag hade ett av mina barnbarn här i ett par omgångar. Men jag diskade upp iaf. Har blivit bättre på att komma ihåg att äta oxå.. Inte illa - det tar sig sa mordbrännare.. Jag var å besökte en blogg här igår - hon hade varit på sexutbildning - förstår hennes tankar och visst borde det bli mer av den saken för alla o var o en. Tror vi i mångt och mycket är så förtegna om det hela att det många gånger faktiskt låser sig när man är i ett förhållande. Att det kanske blir svårt att prata om det - hur man vill ha det - hur man upplever det.. Osv.. Tror vi måste bli mer öppnare just vad det gäller sex o vad det innebär - det är ju inte "snuskigt" som man vart i tutad som liten. Det är ju något som är fint o vacker mellan ett par som Älskar varandra.

Ja nog om det.. Jag läser vidare hos henne :)


Ha en bra dag.


Kramen Skogsfrun

Av Skogsfrun - 15 oktober 2008 11:07

Är det någon som kan förklara det där motsatta könet KARLAR??

Jag kan det då inte. En del av dom vrider o vänder på det mesta. Har dom inte en ända gnutta empati i sig.

Varför ska dom bara ljuga o hitta på saker bara för att få sin vilja igenom?

Klart det finns nog dom som är ärliga med.. Men dom är nog redan upptagna så det finns bara dom däringa andra kvar.

En sak är då säker att :

Karlar är en blomma som gud glömde VATTNA!!!

Presentation

Omröstning

Tror du 2009 blir ett bättre år för dig?
 "Ja"
 "Nej"
 "Vet inte"

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards