Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av Skogsfrun - 18 oktober 2008 17:41

Nu har jag läst över halva boken. Den är j*vligt bra. Det står att man är drogberoende. Inte har jag tänkt i dom banorna tidigare - men han har ju rätt. Så fort man tagit sin första cigg - fast man tyckte att den smakade avskyvärt - så var man fast. Jag har både försökt o kunnat sluta tidigare - men det är som boken säger - man tvingar sig då till något - så den tiden man är "rökfri" går faktiskt åt till att tänka på vad "gott" det skulle vara att ta den ciggen igen. Jag håller helt med om att om man måste använda hela sin vilja till att låta bli - så något fel - man ska ju känna sig lycklig o fri när man slutat med eländet. Jag ska läsa klart denna bok. Och jag tror absolut att jag när jag är klar med den har tagit min sista cigg. Annars får jag läsa den igen o öppna mina sinnen bättre.

För jag SKA SLUTA RÖKA!!!!


Dagen idag har mer bara gått ut på att läsa o ta ett bloss då och då.. Inte får jag något gjort. Inte ens korsord. Nä för boken hägrar så mycket mer.. Städningen får jag ta i morgon eller en annan dag. Jag ska även ställa av min bil o sälja den. Något fel är galet med den. Det har läckt något i bak jag tror från bakaxeln. Så jag vågar inte köra med den mera..


Ha en underbar lördagskväll

Kramen Skogsfrun

Presentation

Omröstning

Tror du 2009 blir ett bättre år för dig?
 "Ja"
 "Nej"
 "Vet inte"

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards