Alla inlägg den 25 september 2008

Av Skogsfrun - 25 september 2008 11:59

Som har något bra med sig. Hoppas jag. Igår vart inte så mycket gjort. Diskade och tvättade en maskin tvätt. Satt mer eller mindre hela dagen och jobbade med en av mina gamla hemsidor. Ska göra om den helt. För nu har jag frames på den - det ska jag ta bort. Ska göra om alla mina gamla sidor - för då jag började med hemsidor kunde jag inte PSP. Så dom är lite tråkiga. Ska piffa upp dom så folk vill komma in igen o titta på dom. Satt sen halva natten o maila o msna med en helt underbar man. Har aldrig träffat på någon som han. Vi har så mycket gemensamt med dator, hemsidor, psp, släktforskning, blommor mm.. Det är helt underbart.. Han får mig att skratta så gott.. Det har jag inte gjort på länge..

Idag ska jag städa och tvätta. Så jag hoppas att det ska fortsätta vara uppehåll i vädret.. För jag hänger ju min tvätt ute.. Fast jag har torktumlare. Men den använder jag endast till handdukar. Tycker inte om sträva handdukar dom ska vara mjuka o goa när man ska torka sig :)

Får nog ett helt gäng med Daglilje fröer idag. Dom ska jag stoppa i en bruk o ställa in i kylen tills det är dags att så dom nästa år.. Jag ska skaffa mig ett litet växthus att ha inne.. För nu har jag fröer att så nästa år. Jag ska så Balongblommor både vita o blå. Änglatrumpeter i alla dess färger. Spikklubbor. Och så dessa helt underbara Dagliljor. Men det är ju bara Dagliljorna som ska ner i rabatten sen.. Dom andra ska vara i krukor.

Nej nu tar vi en paus i detta. Och återgår till vardagen.

Dags sätta fart. Ha en underbar dag.
Tack för att du tittade in :)

Kramar Skogsfrun

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tror du 2009 blir ett bättre år för dig?
 "Ja"
 "Nej"
 "Vet inte"

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards