Alla inlägg den 24 september 2008

Av Skogsfrun - 24 september 2008 12:02

Ja så var det mitten på vecka.. Jösses så veckorna springer iväg. Hinner ju knappt med :) I går blev det iaf plantering av mina plantor jag köpt. Det vart mer en panik plantering än en organiserad. Men dom måste ju i jorden innan dom dog så jag ska ändra senare. Ska skaffa rep så jag får dra upp riktlinjerna för staketet - så jag kan plantera mina buskar.
Satt sedan i går kväll först mail sen prata med en vän.. Jag fick mig många goda skratt - det var länge sedan det hände..
I dag har jag laddat upp mina o en väns hemsidor - dom har legat nere en bra tid nu :( men nu är dom iaf uppe igen..
Ska sitta sen o göra om mina egna gammla sidor så dom blir lite mer aktuella.. Feber o frossa sitter fortfarande i - men panodil gör susen..

Ha en underbar dag.
Kram Skogsfrun

Av Skogsfrun - 24 september 2008 11:57

Gör denna test du oxå. Vore kul o se om vi får lika.
Klicka på länken nedan o följ sedan instruktionerna.
http://www.zapera.com/survey/demo/personality/

Här nedan kommer mitt resultat:


Inåtvänd Planläggande Konkret Känslostyrd person


Du finner din energi i den inre världen och gillar att tänka på saker (utan att nödvändigtvis tala om dem). Du anstränger dig att förstå andra människor.


Du gillar att ha struktur och ordning i ditt liv. Du använder troligtvis din kalender flitigt för att hålla koll på de saker du skall komma ihåg. Du fattar snabbt beslut – även när det gäller din värdering av andra människor. Därför kan din omgivning uppfatta dig som lite dominant emellanåt.


Du fokuserar på "the big picture" och tycker om att teoretisera över VARFÖR saker fungerar som de gör (medan du inte bekymrar dig så mycket om detaljerna). Du är en kreativ person, som gillar att experimentera.


Du lever dig gärna in i andra människors situation och är snabb att stötta andra om de har behov för det. Du värdesätter känslosamhet och tar ofta beslut utifrån dina personliga värderingar.


Kramen Skogsfrun

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tror du 2009 blir ett bättre år för dig?
 "Ja"
 "Nej"
 "Vet inte"

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards