Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Skogsfrun - 1 januari 2009 11:57

Ja så var det ett nytt oskrivet blad som startade i natt.. Vad härligt.. Jag tror att detta nya år bara kan bli bättre än det gångna året. I vilket fall så firade jag Nyårskvällen med min ena dotter o hennes familj. Det var lugnt o trevligt. Minstingen i familjen stog för den mesta underhållningen. Ujuj vad en 4 åring kan hålla låda.. Framför allt är denna dam väldigt rapp i munnen.. Hon har svar på ALLT!!! Det som är viktigt för henne just nu är hennes dagis.. Hon har i höstat bytt o kommit med dom lite större barnen. Åhh det får man äta upp.. Hundra ggr per dag.. Å blir hon riktigt arg på en så får man inte komma på hennes kalas!!!!

När det var dags för taket tittandet så stannade detta lilla barn inne med hundarna o tv:n på högsta volum.. När det värsta var över så tog jag min hund o gick hem. Vi kom hem strax före 1. Sen bara satt jag o slöa ett tag innan jag kröp ner i sängen..

Så idag är första dagen på mitt nya bättre liv.. Hoppas jag det ska bli i alla fall..


Hoppas nu ni alla andra med hade en helt underbar Nyårsafton.


Ha en underbar dag.


Tack för besöket..


Kramen Skogsfrun

Presentation

Omröstning

Tror du 2009 blir ett bättre år för dig?
 "Ja"
 "Nej"
 "Vet inte"

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards