Alla inlägg den 3 november 2008

Av Skogsfrun - 3 november 2008 23:19

Så var denna dagen till ända. Skulle fått iväg den andra hunden idag - hon som skulle ha hennes skull komma vid 13 tiden. Så jag var ut med hundarna. Sen satte jag mig för att göra mitt första examensarbete. Tiden den gick - Fastnade på två frågor så jag fick skriva till min handledar ang dessa. Då passade jag på att kolla min mail. Jaa o vad finns inte där jo ett mail från henne att hon ångrat sig. Kan man inte då ringa o tala om det?? Så j*vla dålig stil tycker jag. Tänk om jag inte kollat min mail då - utan suttit här och bara väntat.. Var jätte förbannad.. Hon skickade det halv 12.. Så det är ännu sämre tycker jag. Annars har dagen mest gått åt till mina lektioner. Som sagt examen på den ena och snart sista lektionen på den andra kursen. Sen den 15 börjar nästa kurser. Ska bli jätte roligt.. Att fortsätta sen. Fast den ena funderar jag på att hoppa av. Jag kan ju det mesta redan. Så den är lite tråkig. Jag får se hur jag gör.


Ha en fortsatt trevlig Måndag kväll

Tack för titten


Kramen Skogsfrun

Presentation

Omröstning

Tror du 2009 blir ett bättre år för dig?
 "Ja"
 "Nej"
 "Vet inte"

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards